Om foreningen

Hadsten Boligforening har siden 1945 opført ca. 500 boliger, der alle ligger i Hadsten.

Foreningen ledes af en bestyrelse. Medlemmer til bestyrelsen vælges blandt vore beboere på en generalforsamling.

Hvert år holder vi afdelingsmøder. På disse møder fremlægger vi forslag til driftsbudget for det kommende år. Desuden drøfter vi praktiske forhold i afdelingen.

Den daglige drift er lagt i hænderne på ansat personale


Hadsten Boligforening har til formål at opføre, udleje, administrere, vedligeholde og modernisere støttet boligbyggeri i over­ensstemmelse med reglerne i lov om al­mene boliger med videre.

Kontortid:

Man-ons kl. 9-12 og 13-15

Torsdag kl. 9-12 og 15-17

Fredag kl. 9-12

Sommerferie-åbningstider

I skolernes sommerferie vil der i
et antal uger kun være åbent på kontoret mellem kl.9-12.

Hvilke uger det er de enkelte år,
vil fremgå af opslag på forsiden af vores hjemmeside.

Påske og jul/nytår:

De tre hverdage før Skærtorsdag
og i hverdagene mellem jul og nytår har vi åbent på kontoret mellem kl. 9-12.

Har du nogle spørgsmål udfyld nedenstående formular.

 
 
 
 
 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Hadsten Boligforening

Søndergade 35,

8370 Hadsten

Tlf.: 87 61 36 00

E-mail: mail@bohadsten.dk

CVR: 22804316