Håndbog for bestyrelser

1.) Introduktion

Denne håndbog er udarbejdet som en hjælp i det daglige arbejde, hvad enten du sidder i hovedbestyrelsen eller i en afdelingsbestyrelse.

Det er ikke nødvendigt at læse hele materialet fra ende til anden. Nedenfor kan du finde en indholdsfortegnelse, så du kan bruge materialet som et opslagsværk.

Materialet bliver opdateret og udbygget efter behov. Har du forslag og ideer, hører vi gerne. Kontakt formanden eller din forretningsfører, hvis du har noget på hjerte.


Indholdsfortegnelse:

2. Organisation
3. Generalforsamling
4. Hovedbestyrelse, i daglig tale kaldet bestyrelsen
5. Afdelingsmøde
6. Afdelingsbestyrelser
7. Vedligeholdelse af bygninger, anlæg og teknik
8. Økonomi
9. Forbrugsregnskaber (vand og varme)
10. Råderet
11. Klagesager
12. Information og kurser

 

Til orientering:

884 af 10/08 2011. Lov om almene boliger m.v. Habilitet §18.

 

Et medlem af boligorganisationsbestyrelsen, en afdelingsbestyrelse, forretningsføreren eller en funktionær må ikke deltage i behandlingen af sager, hvori den pågældende eller andre, som vedkommende ved slægtskab eller på anden måde er nært knyttet til, har en særinteresse.

Kontortid:

Man-ons kl. 9-12 og 13-15

Torsdag kl. 9-12 og 15-17

Fredag kl. 9-12

Sommerferie-åbningstider

I skolernes sommerferie vil der i
et antal uger kun være åbent på kontoret mellem kl.9-12.

Hvilke uger det er de enkelte år,
vil fremgå af opslag på forsiden af vores hjemmeside.

Påske og jul/nytår:

De tre hverdage før Skærtorsdag
og i hverdagene mellem jul og nytår har vi åbent på kontoret mellem kl. 9-12.

Har du nogle spørgsmål udfyld nedenstående formular.

 
 
 
 
 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Hadsten Boligforening

Søndergade 35,

8370 Hadsten

Tlf.: 87 61 36 00

E-mail: mail@bohadsten.dk

CVR: 22804316